Wednesday 9 March 2011

••••> Dimana Kan Ku Cari Ganti.....

Sob sob sob.....huaaaaaa!!!! i miSs u la. Miss u sangat-sangat. Kita bukan jauh pun. KL & Shah Alam je kot. Tapi yang peliknya, nape saya tak mimpi si dia eh malam tadi. Saya mimpi orang yang lagi best. Muahahahaha. Ah malu la nak sebut mimpi ngan sape. Tapi mimpi ni memang indah gile. Tapi masalahnya aku mimpi suami orang!!!! ish ish ish. Kejam sungguh permainan syaitan ni. Tapi bukan nak cakap apa, mimpi tu malam semalam, memang la tersangat best, sampai takleh nak cite kat orang. Malu pun ada. Kuang kuang kuang >_<

Merindui seseorang, perasaan tu tersangatlah indah. Rasa tak sabar nak jumpa, tapi berlagak cam cool kan. Steady steady, takleh gopoh. Haha. Apa daaaa. Tapi kadang-kadang terasa nak melepaskan. Agaknya betul la ada pepatah mengatakan, if betul kita sayangkan seseorang tu, kita kene rela melepaskan orang tu pergi. Biar dia pilih jalan yang mana dia nak. Ya, im almost like that. Melepaskan, ini bukan la kali pertama. Tapi tetap ada rasa berat sikit, tapi kali ni dengan cara yang lebih matang lagi tanpa menyakitkan hati sesiapa. Kalau ditakdirkan ada jodoh, mungkinlah kami akan bertemu lagi. Mungkin la. Huuuu ~~

5 years, done! and maybe 3 years from now. On no, aku tak mahu kira detik-detik itu. Buat-buat tak tahu je bole tak? Kalau betul itu berlaku, we're almoSt 8 years knowing each other. Lama gilak. Tapi mungkin disebabkan jarang jumpa tu yang membuatkan bertahan. Sometimes macam chipmore pun ada, kejap ada, kejap takde. Tu dah biasa. Apakah maknanya??? Maknanya ialah......aku dah tak mahu amik tahu lagi. Da penat. Just nak jalani kehidupanku seperti biasa. Time-time camni la semua kawan-kawan penting tak kira la diorang tu camne. Tapi aku tahu, kawan-kawan aku adalah kawan-kawan terbaik kat dunia ni ^_~

Apa yang boleh aku cakap, si dia memang susah nak dicari ganti. Dia, someone yang selalu ada dalam hati. Ok ~ o_O ~ Jum tengok muvie Rango pulak pasnih. Dah lama aku tak tengok muvie lawak cam best, last tengok muvie Hantu Kak Limah Balik Rumah. Sampai tersembur-sembur kot gelak. Sempoi ~

2 comments:

  1. si Dia..adakah si Dia yg kamu citer pd sy dalam atas bukit..
    jgn tunggu lama2....grab it!!
    fara doakan yg terbaik buat korang berdua...

    ReplyDelete
  2. ntah la fara....i pun da confius....kalo bkn die cmner, cmner kalo ade yg lain dlm hati ni....arghhhh xtau laaaa....huhu

    ReplyDelete